سئو
موضوعات داغ

بهترین دوره سئو

۴.۸
(۵۰)

امروزه روز، هر کسی که در دنیای دیجیتال دستی بر آتش دارد، می داند که بدون رعایت یکسری قوانین و اصول که غالباً از سوی موتورهای جستجو تعیین می شود، نمی توان جایگاه مناسبی در اینترنت داشت. این اصول و مقررات یا سئو که به آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هم گفته می شود، مرتباً در حال تغییر و به روز رسانی هستند و به همین دلیل نیاز به آموزش دارند. کسب و کارهایی که می خواهند در فضای آنلاین به موفقیت دست یابند و به طور کلی وب مسترها یا صاحبان سایت ها، باید اقدام به یادگیری استراتژی های سئو کنند و یا اینکه با شرکت ها ی ارائه دهنده خدمات سئو همکاری کنند.

 به هر حال چه خود شما به عنوان یک صاحب سایت بخواهید استراتژی های سئو را رعایت کنید و چه اینکه بخواهید به عنوان یک سئو کار حرفه ای سفارش بهینه سازی سایت بگیرید، حتماً باید دوره های آموزشی سئو را پشت سر بگذارید؛ ولی از آن جایی که مراکز مختلفی این دوره را برگزار می کنند، همیشه انتخاب یک مرکز معتبر و بهترین دوره سئو برای متقاضیان دشوار بوده است؛ از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به چند دوره برتر سئو اشاره کنیم. اگر شما هم دوست دارید استراتژی های سئو را فرا بگیرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد.

بهترین دوره سئو

همیشه انتخاب بهترین ها دشوار است ولی اگر به سایت مراکز معتبر برگزار کننده این دوره ها نگاهی بیندازید، می توانید با مقایسه محتوای دوره ها و شرایط برگزاری آن ها، بهترین دوره سئو را انتخاب کنید.

در ادامه با معرفی چندین دوره از مراکز مختلف، سعی کرده ایم، راهنمای انتخاب دوره مناسب برای علاقه مندان به یادگیری سئو را ارائه دهیم:

۱.     دوره جامع هیولای سئو وب سیما

دوره جامع هیولای سئو وب سیما

دوره جامع آموزش سئو وب سیما را می توان نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای این مرکز در ارائه خدمات سئو و حاصل دانش و تجربه تیم وب سیما دانست. مسلماً کسانی که این دوره را می گذرانند، در پایان آن، تمام استانداردها و تکنیک‌ های حرفه‌ ای سئو را یاد می گیرند.

در این دوره، کارگاه های زیر آموزش داده می شود:

·        نقطه صفر سئو: در واقع محتوای این کارگاه برای افرادی طراحی شده است که اخیراً با حوزه سئو آشنا شده اند و می خواهند با یادگیری آن مسیر شغلی جدیدی را برای خود مشخص کنند. در این بخش، بیشتر تمرکز بر ارائه مفاهیم اصلی سئو و معرفی منابع مفید برای یادگیری هر یک از آن‌ها است.

·        تدوین استراتژی سئو: در این کارگاه یاد می گیرید که طراحی یک برنامه هدفمند که بر اساس کلمات کلیدی انجام شده باشد، تا چه میزان می تواند در کاهش هزینه ها و زمان رسیدن به موفقیت تأثیرگذار باشد. در این کارگاه به مباحثی نظیر تحقیق کلمات کلیدی، درک هدف کاربر و ماهیت کلمه، طراحی پازل محتوا، معماری محتوای صفحه و … پرداخته می شود.

·        آموزش تولید محتوا: در این دوره چگونگی تولید محتوای ارزشمند و استانداردهای لازم برای جلب نظر کاربران و گوگل آموزش داده می شود و به مباحثی از جمله چرا تولید محتوا لازم است؟، اصول سئو در محتوا، و … پرداخته شده است.

·        آموزش گوگل سرچ کنسول: از آن جایی که عملکرد بهینه سازی سایت دائماً باید تجزیه و تحلیل شود، آموزش چگونگی استفاده از ابزارهایی مانند Google Search Console اهمیت ویژه ای دارد. در این کارگاه هم چنین مباحثی مانند معرفی سایت به گوگل، حفظ سلامت سایت، حضور در نتایج جستجو و … پرداخته می شود.

·        آموزش لینک سازی داخلی و خارجی: مسلماً تولید محتوای صرف کافی نیست بلکه برای موفقیت در میدان رقابت، کسب اعتبار از طریق لینک سازی و برندینگ هم لازم است. به همین دلیل در این کارگاه به مباحثی نظیر مفاهیم لینک سازی، لینک سازی داخلی، لینک سازی رایگان، کمپین رپرتاژ آگهی، بک لینک متنی و … پرداخته شده است.

·        تکنیک های حرفه ای سئو: رمز موفقیت در موتور جستجوی گوگل، رعایت استانداردهای سئوی سایت و همین طور تولید محتوای باکیفیت است با این حال برای دستیابی به رتبه نخست گوگل حتماً باید از تکنیک های حرفه ای سئو نظیر بهبود نرخ کلیک، ویدیو مارکتینگ، کامنت مارکتینگ، بازنویسی محتوا و … مطلع باشیم.

·        آموزش سئو تکنیکال: سئو تکنیکال به معنای رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت است. البته روش های مختلفی برای کدنویسی سایت و نمایش محتوا به کاربر وجود دارد که سعی شده در این کارگاه به آن پرداخته شود.

·        آموزش کاربردی گوگل آنالیتیکس: ابزار   Google Analytics برای تحلیل رفتار کاربر به کار می رود و نقاط قوت و ضعف سایت را در زمینه ارائه محتوا و تجربه کاربری شناسایی می کند. در کارگاه معرفی این ابزار با مباحثی نظیر مفاهیم اصلی، ابزارهای کمکی، گزارشات تخصصی و … آشنا می شویم.

·        نئو؛ مهارت های نرم سئو: در این کارگاه با یک سری مهارت های عمومی نظیر تفکر سیستمی، کار گروهی، شبکه سازی، مهارت ارائه و … آشنا می شویم.

·        جلسات پرسش و پاسخ سئو: این جلسات با هدف به روز رسانی آموخته ها و رفع اشکالات احتمالی برگزار می شود.

نوع دوره: حضوری و غیر حضوری

مدرس دوره: امین اسماعیلی

پشتیبانی بعد از دوره: به صورت آنلاین (پاسخ به سوالات شما در تلگرام و وبینار)

طول دوره: ۸۵ ساعت

آپدیت رایگان و مادام‌العمر بدون هزینه

گارانتی بازگشت وجه بدون شرط تا ۷ روز

لینک دوره: https://websima.academy/course/seo-monster

 

۲.     اودیسه؛ دوره تخصصی آموزش سئو و تولید محتوا آکادمی آمانج

اودیسه؛ دوره تخصصی آموزش سئو و تولید محتوا آکادمی آمانج

در راستای معرفی بهترین دوره سئو بد نیست که نگاهی به دوره تخصصی آموزش سئو آکادمی آمانج بیندازیم. در این دوره، سرفصل های زیر آموزش داده می شود:

·        مقدمات سئو و مفاهیم پایه: در این کارگاه به آموزش مفاهیمی مانند سئو، وردپرس و … پرداخته شده است.

·        انتخاب کلمات کلیدی: این کارگاه به آموزش کلاستر و پیلارها اختصاص دارد و در نهایت نحوه صحیح انتخاب کلمات کلیدی را بیان می کند.

·        ابزار در سئو: در این کارگاه ابزارهایی از جمله ScreamingFrog، MOZ، SEMRush، KWFinder ،  Keywordplanner،  Ahref و … معرفی می شوند.

·        سئو داخلی: در کارگاه سئو داخلی سعی شده است که مباحثی مانند سئو تکنیکال، SEO Audit ، بهینه سازی سرعت وب سایت ها و لینک سازی داخلی، به صورت عملی آموزش داده شود.

·        تولید محتوا: از آن جایی که  هیچ وب سایتی بدون محتوا، برای گوگل ارزش ندارد. در این کارگاه، روش های تولید محتوا در سئو از ابتدا تا انتها آموزش داده می شود.

·        سئو خارجی: لینک سازی خارجی، استفاده از رپورتاژ آگهی ها و دیگر تکنیک های لازم برای افزایش اعتبار سایت در نزد گوگل، از جمله مباحثی است که در کارگاه سئو خارجی، به آن پرداخته می شود.

·        الگوریتم ها: از آن جایی که گوگل با استفاده از الگوریتم های مختص به خود سعی می کند که نتایج مناسب را به کاربران نشان دهد، آموزش الگوریتم های گوگل و نحوه بهینه سازی سایت برای آن ها اهمیت خاصی دارد که در این قسمت به آن پرداخته شده است.

·        تحلیل در سئو: تجزیه و تحلیل عملکرد سئو همیشه ضروری و لازم است؛ به همین دلیل، در این قسمت دو ابزار کاربردی گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس معرفی می شود.

·        راهنمای شغلی: از آن جایی که مهارت‌ های حرفه ای به تنهایی برای درآمدزایی کافی نیستند، در این کارگاه به اصول پروپزال نویسی، عقد قرارداد و … پرداخته می شود.

·        پروژه:  انجام مرحله به مرحله و پیاده سازی آموخته ها در یک وب سایت واقعی در قالب یک پروژه انجام می شود.

نوع دوره: غیر حضوری

مدرس دوره: محمد حسین رحمانی

پشتیبانی بعد از دوره: به صورت آنلاین

طول دوره : ۶۵ ساعت

نوع پرداخت:  نقدی

امکان دسترسی و به روز رسانی دائمی: دارد.

لینک دوره: https://amanjacademy.com/seo/online

 

۳.     دوره آموزشی مگاسئو فرین آکادمی

دوره آموزشی مگاسئو فرین آکادمی

اگر به دنبال بهترین دوره سئو هستید، می توانید سری به سایت فرین آکادمی بزنید و دوره آموزشی مگا سئو را با دیگر دوره های موجود مقایسه کنید. این دوره به سرفصل های زیر می پردازد:

·        از دیجیتال مارکتینگ تا شناخت دقیق گوگل: در این سرفصل، به روش های بازاریابی آنلاین، پارامترهای تأثیرگذار در سئو،  معرفی روش های سئو خارجی، تأثیر CMS در سئو و … پرداخته می شود.

·        شروع سئو با تحقیق کلمات کلیدی: در این سر فصل با روش تحقیق در خصوص اهمیت کلمه کلیدی و عبارت کلیدی، پنج ابزار حرفه ای برای تحقیق کلمات کلیدی، ساخت اکسل کلمات کلیدی، دو روش برای شناسایی کانسپت کلمات کلیدی، استفاده از سرچ کنسول برای تحقیق کلمات کلیدی، انواع محتوا و … آشنا می شوید.

·        حل تمرین کلمات کلیدی: انجام تمرینات سودمند برای ارزیابی میزان مهارت به دست آمده در تحقیق کلمات کلیدی.

·        تولید محتوا سئو شده: در این سرفصل به آموزش تولید انواع محتوا از جمله مگا پست، Topic Cluster، Ever Green، ، لندینگ، استفاده از کپی رایتینگ در نوشتن توضیحات متا و عنوان نویسی، تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی و … پرداخته شده است و پس از آن محتوای تولید شده توسط فراگیر، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

·        افزایش سرعت سایت: از آن جایی که سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم در بهینه سازی سایت است، در این کارگاه به آموزش مباحثی نظیر افزایش سرعت سایت وردپرسی و غیر وردپرسی، افزونه Auto Optimize، راه اندازی Lazy Load در وردپرس، بهترین راه آپلود ویدیو، آموزش بهینه سازی تصاویر و … پرداخته می شود.

·        اهمیت امنیت در سئو: در این کارگاه به امنیت هاست، نکات مهم امنیت برای سایت های غیر وردپرسی، آموزش افزونه Wordfence، راه اندازی SSL در وردپرس و … پرداخته شده است.

·        اسکیما مارک آپ: در این کارگاه به مفهوم اسکیما مارک آپ و هم چنین تفاوت آن با ریچ اسنیپت پرداخته شده است و موضوعاتی مانند افزونه اسکیما پرو، ساخت کد اسکیما مارک آپ JSON، ساخت اسکیما FAQ و … آموزش داده می شود.

·        آموزش جامع سرچ کنسول : گوگل سرچ کنسول از جمله ابزارهای ارزیابی عملکرد سئو است که استفاده از آن جزو ضروریات محسوب می شود، به همین دلیل مباحثی مانند اتصال سایت به سرچ کنسول، رفع ایرادات سرچ کنسول، آموزش کار با بخش های مختلف سرچ کنسول، آموزش کار با Performance  در سرچ کنسول گوگل، ارتباط سرچ کنسول و  robot.txt، ارورهای Coverage و راه رفع آن ها، بخش Sitemaps در سرچ کنسول،  ارورهای Mobile Usability  در سرچ کنسول، بررسی وضعیت بک لینک ها و لینک های داخلی در سرچ کنسول، آموزش کار با URL inspection و نکات مهم در گزارش های این بخش، اهمیت و خطرات بخش  Removals، بخش AMP در سرچ کنسول گوگل، بررسی وضعیت بک لینک ها و لینک های داخلی در سرچ کنسول  و … در این کارگاه آموزش داده می شود.

·        کلیات سئو Offpage: در این کارگاه مباحث مربوط به قوانین مهم در سئو خارجی خصوصاً لینک بیلدینگ، روش های لینک سازی کلاه سفید، آموزش ساخت سوشیال سیگنال و … آموزش داده می شود.

·        آموزش لینک بیلدینگ حرفه ای: در این کارگاه مطالبی در خصوص نکات مهم قبل از خرید بک لینک، تکنیک های لینک سازی، آموزش کامل Ahrefs، آموزش لینک سازی چند گِرهی، آموزش کار با  moz و … ارائه می شود.

·        تمرینات و جزئیات سئو خارجی: در این کارگاه به مباحثی از جمله جایگاه سرچ فیک گوگل، جایگاه کامنت در سئو خارجی، جایگاه نقشه گوگل در سئو خارجی پرداخته شده و سایت فراگیران و رقبا بررسی می شود و برای سئو خارجی آن، پلن ارائه می شود.

·        آموزش پروپوزال نویسی: نوشتن قرار داد سئو، نکات مهم قیمت دهی پروژه سئو، آموزش نرم افزار Rank Tracker، آموزش نرم افزار Website Auditor و … از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه به آن پرداخته می شود.

·        آموزش نرم افزار گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر: نصب GTM (گوگل تگ منیجر) روی وب سایت،
اتصال گوگل آنالیتیکس از طریق تگ‌ منیجر، ردگیری کلیک کاربر بر روی اِلمان های سایت، ردگیری scroll  صفحات، ردگیری پر شدن فرم های سایت از جمله مطالبی است که در این سیلابس فرا می گیرید.

نوع دوره: غیر حضوری

مدرس دوره: سید محمد امین هاشمی، مسعود الوهیمی

پشتیبانی بعد از دوره: به صورت مادام العمر از طریق وبینارهای هفتگی

طول دوره : ۸۰ ساعت به همراه ۶۰ ساعت هدیه آموزش وردپرس و دیجیتال مارکتینگ

نوع پرداخت:  نقدی، اقساطی

امکان دسترسی و به روز رسانی دائمی: دارد.

لینک دوره: https://farin.academy/megaseo

 

۴.    دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو Skillearn

دوره آموزش جامع و پیشرفته سئو Silklearn

در این دوره جامع تلاش شده است تا فراگیران تبدیل به یک سئو کار ماهر شوند.

این دوره شامل مباحثی نظیر آشنایی با موتورهای جستجو و نحوه کار با آن ها می شود و در ادامه به اصول اولیه سئو می پردازد، سپس به تنظیمات سئو سایت، نقش شبکه های اجتماعی در سئو، تولید محتوا و نکات کلیدی مهم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می پردازد. سرفصل های دوره جامع سئو عبارتند از مفاهیم عمیق سئو، الگوریتم گوگل، چک لیست سئو محتوا، هاست و دامین، استراتژی بازاریابی سئو، ترفندهای رنک مث و تولید محتوای سریع، استراتژی کیبورد ریسرچ، معرفی تمام ابزارهای سرچ کلمات کلیدی، سرچ کنسول با بررسی و رفع تمام اِرورها، گوگل آنالیتیکس مقدماتی و پیشرفته، سئو تکنیکال پیشرفته و…

نوع دوره: حضوری

مدرس دوره: محمد حسین صفاکرم

پشتیبانی بعد از دوره: تا بی نهایت!

طول دوره : ۵۰ ساعت

نوع پرداخت:  نقدی

مدرک: گواهینامه دانشگاه شریف

لینک دوره: https://skillearn.ir/courses/seo-complete-learn

 

۵.     دوره جامع متخصص واقعی سئو آکادمی آی تی

دوره جامع متخصص واقعی سئو آکادمی آی تی

در این دوره سعی شده است که از صفر تا صد سئو آموزش داده شود به همین دلیل مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم اولیه و اصطلاحات سئو، نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سئو، نحوه تولید محتوا، نحوه استفاده از Redirect 301 و Cononical برای مدیریت محتوای تکراری، آموزش مفهوم سئو داخلی، آموزش بهینه سازی تصاویر برای سایت، سئو داخلی، سئو محتوای متنی و لینک های وب سایت، افزایش سرعت بارگذاری سایت، آشنایی با ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت، آموزش گوگل سرچ کنسول، آموزش سئو محلی،آموزش گوگل آنالیتیکس و … در این دوره ارائه می شود.

نوع دوره: غیر حضوری

مدرس دوره: علی عارفی نیا

پشتیبانی بعد از دوره: ۱۸۰ روز پشتیبانی رایگان

طول دوره : ۲۰ ساعت

نوع پرداخت:  نقدی

لینک دوره: https://academyit.net/products/seo

 

۶.     دوره‌ آموزش سئو آکادمی سفینه

آموزش‌هایی که در دوره جامع سئو آکادمی سفینه ارائه می‌شود کاملا به روز و مبتنی بر جدیدترین الگوریتم‌های گوگل هستند. مثلا ارزش‌گذاری خاص به فاکتورهای تجربه کاربری از جدیدترین رویکردهای گوگل است که در این دوره به طور کامل آموزش داده می‌شود. دوره جامع سئو سفینه دارای ۱۰ ماژول بوده که به صورت گام به گام طراحی شده است.

سرفصل های دوره آکادمی سفینه

ماژول ۱: آشنایی با فلسفه سئو جدید، نحوه کار موتورهای جستجو و نکات مهم انتخاب هاست و دامنه

ماژول ۲: دوره تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی سئو و ساختار سازی سایت

ماژول ۳: دوره تولید محتوا: آموزش حرفه ای محتوا نویسی، ساخت و سئو صفحات سایت

ماژول ۴: دوره افزایش سرعت سایت core web vitals و سایر سیگنال‌های بهینه‌سازی تجربه کاربری گوگل

ماژول ۵: دوره سئو تکنیکال: دوره کاربردی و حرفه ای برای ارتباط دوستانه با گوگل

ماژول ۶: دوره گوگل سرچ کنسول: جامع و کاربردی

ماژول ۷: دوره آموزش بازاریابی محتوا: جامع و حرفه ای با رویکرد سئو سایت

ماژول ۸: دوره لینک سازی خارجی (واقعی) و سئو خارج سایت

ماژول ۹: دوره لوکال سئو: دوره جامع و حرفه ای سئو محلی

ماژول ۱۰: ۱۳ نکته اختصاصی و پیشرفته

 

مشخصات دوره سئو آکادمی سفینه

مدرس: مهدی محمدی

محتوای دوره: ۳۶ ساعت آموزش کاربردی در قالب ۱۰ ماژول

سطح دوره: حرفه ای

پیش‌نیاز: آشنایی با مفاهیم پایه سئو مانند لینک

فرمت فایل‌ها: ویدیویی ضبط شده، صوت، چک‌لیست، پاورپویینت‌ها

دسترسی به بروزرسانی: دریافت بروزرسانی به صورت همیشگی

دسترسی به فایل‌ها: بلافاصله پس از خرید

پشتیبانی: امکان پرسش در زیر هر درس + ۶ ساعت مشاوره برای هر شرکت‌کننده

بازگشت وجه: ندارد

لینک دوره: https://safine.net/seo-course/comprehensive/

 

۷.     دوره جامع سئو آکادمی مدیر وب

در این دوره از ابتدایی‌ترین مباحث سئو تا بحث‌‌های تخصصی به طور کامل آموزش داده می‌شود به طوری که می‌توانید سئو سایت خود را به سرعت بهبود داده و کسب وکار خود را متحول کنید. این دوره دارای ۷ آپدیت است که آخرین به روزرسانی آن در تیرماه ۱۴۰۱ انجام شده است.

سرفصل ها دوره جامع سئو آکادمی مدیر وب

درک عمیق و استراتژی‌های سئو: اگر هنوز در مورد سئو و فرآیند آن چیزی نمی‌دانید شرکت در این دوره برای شما بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا در این دوره سئو به زبان ساده آموزش داده می‌شود.

ایجاد بستر مناسب و آماده‌سازی اولیه: در این سرفصل از دوره دانشجویان با اهمیت دامنه و چگونگی انتخاب دامنه آشنا می شوند و نکات مهمی را در این زمینه می آموزند.

تنظیمات سایت و شروع سئو داخلی: شرکت کنندگان در این بخش از دوره با نحوه شروع کار با سایت و سایت های وردپرسی و تگ های عنوان و … آشنا می شوند.

انتخاب کلمات کلیدی هدف: در این دوره نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی هدف، تحلیل و بررسی رقبا و سنجش میزان سئوی آن ها در سنجش رقابتی و مطالب مرتبط آموزش داده می‌شود.

لینک‌سازی داخلی و تولید محتوای هدف: آشنایی با لندینگ پیج، اهمیت لینک سازی داخلی، صفحات زامبی چه هستند و… از مباحث این فصل از دوره جامع سئو است.

بازاریابی محتوایی تخصصی و حرفه‌ای: نحوه ایجاد محتوای تبلیغاتی پنهان، بررسی نمونه های بازاریابی محتوایی موفق در دنیا و…. در این دوره به دانشجویان ارائه می شود.

آموزش تخصصی سرچ کنسول و تحلیل‌های عملی با آن: در این فصل دانشجویان با چگونگی ثبت سایت در سرچ کنسول گوگل و نحوه گزارش گیری از آن و سایر تنظیمات این ابزار آشنا می شوند.

الگوریتم‌های گوگل و روش استفاده از آنها: در این دوره تمام الگوریتم‌های گوگل و نحوه استفاده از آن‌ها آموزش داده می‌شود.

لینک‌سازی خارجی، استراتژی‌ها و پنالتی گوگل: بک اینک طبیعی و غیر طبیعی، تفاوت لینک سازی داخلی و خارجی و… از مباحث این فصل دوره جامع سئو است.

نکات تخصصی سئو و PBN: در این دوره سئو دانشجویان با شبکه لینک‌سازی خصوصی و انواع آن و نحوه ایجاد این لینک‌ها آشنا می‌شوند.

مشخصات دوره جامع سئو مدیر وب

تعداد جلسات: ۱۰ جلسه

هر جلسه ۴ ساعت آموزش تخصصی + آموزش عملی مباحث

جزوه آموزشی + فایل ویدیویی جلسات

مدرس: مهران منصوری فر

مخاطب: وب مستر ها- علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار اینترنتی وبازاریابی

لینک دوره: https://modireweb.com/seo-magic

 

جدول مشخصات دوره ها

 

وب سیما آکادمی آمانج فرین آکادمی اسکیلرن (Skillearn) آکادمی آی تی آکادمی سفینه آکادمی مدیرِ وب
مدرس / مدرسان امین اسماعیلی محمد حسین رحمانی سید محمد امین هاشمی، مسعود الوهیمی محمد حسین صفاکرم علی عارفی نیا مهدی محمدی مهران منصوری فر
طول دوره ۸۵ ساعت ۶۵ ساعت ۸۰ ساعت ۵۰ ساعت ۲۰ ساعت ۳۶ ساعت ۴۰ ساعت
حضوری × × × × ×
غیر حضوری ×
پشتیبانی بعد از دوره به صورت آنلاین پاسخ به سوالات شما در تلگرام و وبینار هر ماه دو وبینار ۴ ساعته به صورت مادام العمر از طریق وبینارهای هفتگی تا بی نهایت! ۱۸۰ روز پشتیبانی رایگان امکان پرسش در زیر هر درس + ۶ ساعت مشاوره برای هر شرکت‌کننده امکان پرسش و پاسخ با مدرس به صورت آنلاین نیست اما می‌توانید سوالات خود را از تیم پشتیبانی که زیر نظر مهران منصوری‌فر هستند بپرسید.
خرید اقساطی نقدی نقدی، اقساطی نقدی نقدی نقدی
قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان نقدی: ۷/۹۸۰/۰۰۰ تومان

اقساط: ۹۸۰/۰۰۰ تومان (دسترسی به ۴ جلسه اول)

۴/۹۸۰/۰۰۰ تومان ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان ۳/۹۹۲/۰۰۰ تومان ۹/۹۰۰/۰۰۰ تومان

 

سخن پایانی

با کمک این نوشته می توانید به راحتی و با توجه به نیازهای خود، بهترین دوره سئو را انتخاب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

اگر شما هم دوره مناسب دیگری می شناسید پیشنهاد میکنیم در قسمت کامنت ها با ما و مخاطبان سایت سئواستاد به اشتراک بگذارید.

ممنون از همراهی تون.

امتیاز شما به این مقاله؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه ۴.۸ / ۵. تعداد رای: ۵۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید!

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. سلام و درود
      انشاا… در بروز رسانی این مقاله به بررسی هر دو دوره ای که ذکر فرمودین خواهیم پرداخت.
      ممنون که همراه ما هستین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا