سئو

استخدام کارشناس سئو (نکات طلایی قبل از استخدام)

‫‫SEO به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوست ، ‫‫با استخدام متخصص سئو میتونید سایتتون را بهبود داده و در زمان صرفه جویی کنید،  ‫‫اما اگر شخص استخدام شده توصیه ها، پیشنهادات کاری یا میانبرهای بَدی بهتون بده، ‫‫ریسک آسیب زدن به سایت و بدنام شدن شما وجود داره…

‫‫هنگام استخدام متخصص سئو، میتوانید از این توصیه های کلی کمک بگیرید:

‫‫ابتدا با مشاور سئو مصاحبه انجام بدید، ‫‫یک متخصص سئو خوب فقط روی رتبه بندی موتور جستجو و مکان دیده شدنتون تمرکز نمیکنه، ‫‫بلکه بیشتر روی کمک به پیشرفت کسب و کار و نحوه دیده شدن شما زمان میذاره‌.

‫‫مشاورین سئو خوب معمولا چنین سوالاتی میپرسن: ‫‫

چه چیزی محتوای کسب و کار یا خدمات شما رو منحصربه فرد، و در نتیجه برای مشتری ارزشمند میکنه؟

‫‫مشتری متعارف و متداول شما کیه؟

و در حال حاضر چطور سایتتون رو پیدا میکنه؟

‫‫کسب و کارتون چطور پول درمیاره؟

و جستجو چه کمکی میتونه بهش بکنه؟

‫‫از چه کانال های دیگری بهره میبرید؟

از تبلیغات آفلاین استفاده میکنید؟

‫‫شبکه های اجتماعی چطور؟ ‫‫

رقباتون کی هستن؟

اونا تو فضای آنلاین و آفلاین، چه کارهایی رو خوب انجام میدن؟

‫‫اگر  متخصص سئو علاقه ای به کسب اطلاعات، راجع به کسب و کار شما نداره، بهتره دنبال شخص دیگری برید. ‫‫

بدون اطلاع از اهداف، مشتری ها و تلاش های بازاریابی دیگر یک کسب و کار، بهینه سازی کار خیلی سختی میشه، ‫‫حواستون به متخصصینی که رتبه اول گوگل شدن رو به طرزی غیرواقع گرایانه تضمین میکنن باشه! ‫‫هیچکس نمیتونه چنین تضمینی بده ‫‫و اغلب کسانی که این کارو میکنن از روش هایی بهره می‌گیرن که خلاف دستورالعمل های  گوگل هست، ‫‫مثل ایجاد و ساخت بک لینک به صورت انبوه.

‫‫این میتونه منجر به حذف دائمی صفحات یا وبسایت شما از نتایج گوگل بشه، ‫‫مخصوصا اگر نقض های جدی صورت بگیره.

‫‫قدم دوم برای استخدام متخصص و یا کارشناس سئو بررسی رفرنس هاست.  ‫‫باید کارفرماهای قبلی شخص رو بررسی کنید و مطمئن بشید تونسته راهنمایی های مفید ارائه بده و همکاری موثری با تیم داشته باشه، ‫‫باید بدونید نتایجی که رقم میزده پایدار بوده، نه موقتی!

‫‫یک متخصص خوب کمک میکنه سئو بخشی از عملیات کلی کسب و کار شما بشه،  ‫‫باید  روی برنامه های بلند مدت و کمک به برند شما تمرکز کنه.

‫‫قدم سوم درخواست بررسی تکنیکال و فنی هست. ‫‫اگر به فرد کارشناس و یا متخصص  سئو اعتماد دارید، ‫‫بهش دسترسی محدود، و نه کامل به سرچ کنسول خودتون رو بدید، ‫‫قبل ایجاد هر تغییری روی وبسایتتون، ازشون بخواید لیستی اولویت بندی شده از مواردی که به نظرشون باید بهبود پیدا کنه رو در اختیار شما قرا بدهند.

‫‫در این بررسی، متخصص سئو باید مشکلات و بهبودهای پیشنهادی رو اولویت بندی کنه، ‫‫این توصیه ها باید بر اساس داده های سایت شما باشه و ‫‫به خوبی روی سایتتون پیاده سازی بشه، و از کارهایی که خلاف دستورالعمل های  گوگل هستن پرهیز کرده باشه.

 ‫‫توصیه هایی که باید دنبالشون بگردید در حالت ایده آل روی تکنیک ها و استراتژی هایی متمرکز هستن که هدفشون مخاطب انسانی هست،و نه موتور جستجو. ( جلب رضایت کاربر)

‫‫ ‫‫متخصص سئو خوب به ایده هایی اولویت میده که با استفاده از کمترین مقدار منابع، کسب و کار شما رو بهبود میدن، ‫‫پیشرفت هایی رو توصیه میکنه که شاید در ابتدا زمان بیشتری ببره، اما در بلند مدت رشد رو ترویج میکنه، ‫‫باید حس کنید میتونید باهاش کار و آزمایش کنید، ازش یاد بگیرید، ‫‫و کمک کنه مسیر پیش روی شما و کسب و کارتون ساخته بشه.

وقتی استخدامش کردید، همون ابتدا راجع به توافق سر اهداف، معیارها و نحوه سنجش نتایج صحبت کنید، ‫‫تا بدونید قراره چه برداشتی داشته باشید.

ممنون از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
واتس اپ
ایمیل
تلفن
واتس اپ

شماره تلفن را به مخاطبین خود اضافه کنید و از طریق برنامه برای ما پیام ارسال کنید.

با ما تماس بگیرید:

0938-935-1020

تلفن
ایمیل